Shopping Cart Fixed
Klantenservice
1 Contact gegevens Antema sieraden
1.1 Hoe kan ik contact opnemen?

Als u een vraag heeft, een idee of opmerking dan horen wij dat natuurlijk graag om u verder te helpen.

Mail: antema@hotmail.nl
Uw mail wordt binnen 24 uur beantwoord

Telefoon: 0621450882
Omdat ik alleen de webshop beheer, kan ik niet altijd de telefoon beantwoorden. Maar spreek u naam en telefoonnummer in, en u wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld.

Contactformulier aan de rechterzijde. Ook hierop wordt binnen 24 uur gereageerd.


Adresgegevens:

Antema
Aidaplein 179
2402 TC Alphen aan den Rijn

2 Verzenden, verzendkosten, bezorging
2.1 Wie bezorgt mijn bestelling en wat zijn de kosten?

Alle bestellingen in NL en Belgie worden gratis verzonden met PostNL.

Alle bestellingen gedaan voor 16 uur en waarvan de betaling is ontvangen worden dezelfde dag verzonden, en normaal gesproken de volgende werkdag bezorgd. Uitzondering hierop zijn de sieraden van Giovanni's design. Deze worden op bestelling gemaakt, en daarom duurt dat 2 dagen langer. Vanaf 1 januari 2014 bezorgd PostNL helaas niet meer op maandag.

U kunt ook de keuze maken te laten verzenden met een track en trace code, waarmee het pakket is te volgen. De kosten worden in dat geval  gedeeld door Antema en u.  Uw bijdrage in de kosten van DHL T&T bedragen €3,50,  die van PostNL aangetekend bedragen €5,50  .

DHL houdt 3-4 werdagen ( maandag is ook bij DHL geen werkdag) aan om te bezorgen, zij bezorgen ook nog s'avonds. PostNL rekent 1-2 werdagen. Antema kan niet verantwoordelijk worden gehouden als de bezorging langer mocht duren.

Het is ook mogelijk uw bestelling af te halen in Alphen aan den Rijn. Wij nemen dan na de bestelling contact met u op.


Bij uw bestelling kunt u uw verzendmethode kiezen.

2.2 Moet er iemand thuis zijn tijdens bezorging?
Als u iets besteld heeft wat in een verpakking past die door de brievenbus past, hoeft er niemand thuis te zijn. De bezorger schuift het pakketje dan door de brievenbus.
Dit geldt bv voor ringen, oorbellen, armbanden, colliers.

Horloges worden geleverd in een opbergdoosje, wat niet door de brievenbus pas. Dit geldt ook voor enkele sieraden van Antonio Ben Chimol.
Wilt u graag weten of u bestelling door de brievenbus past, neemt u dan even contact op.

2.3 Kan ik een voorkeursdag of tijd aangeven voor de bezorging?
Nee, helaas is dat niet mogelijk. Zowel DHL als PostNL kunnen hier helaas niet aan voldoen.
3 Retouren
3.1 Ik heb iets ontvangen wat niet aan de verwachting voldoet
Wij vinden het altijd jammer als een klant iets ontvangen heeft wat niet helemaal is wat er van verwacht wordt.  Maar ook dan zullen wij alles in het werk stellen alles zo goed en zo snel mogelijk af te wikkelen. U heeft in ieder geval 14 dagen om de bestelling te bekijken. Mocht er iets niet bevallen dan kunt u zonder opgaaf van reden artikelen retourneren. Aangebrachte labels ed. mogen niet verbroken of afgescheurd zijn.
We vinden het wel fijn als u ons even laat weten wat u terug wilt sturen. Dan weten wij ook dat er een retourzending aankomt.

Als we de retouren goed hebben ontvangen, krijg u het aankoopbedrag terug.
Wij doen dit op dezelfde dag, uiterlijk de dag erna.
Het is natuurlijk ook mogelijk een ander artikel uit te kiezen. Dat mag u helemaal zelf bepalen.
Kijkt u ook even bij de Algemene voorwaarden, wat daar staat over herzieningsrecht.
4 Ik heb een vraag of een klacht
4.1 Er is een artikel geleverd wat defect is. Wat kan ik doen?
Wij vinden het erg vervelend als er toch iets aan onze aandacht is ontsnapt en u een defect artikel heeft ontvangen. Als u ons zo snel mogelijk een berichtje stuurt met het artikelnr en wat er mis mee is, dan nemen wij dezelfde dag contact met u op.

U wordt gevraagd het artikel zo snel mogelijk retour te zenden, en wij maken na ontvangst van het artikel alle gemaakte kosten aan u over, incl de verzendkosten van de retourzending.
U mag ook een ander artikel uitkiezen. Dat mag u helemaal zelf bepalen.

4.2 Ik heb het verkeerde artikel ontvangen. wat nu?

Heel vervelend als u niet het juiste artikel heeft ontvangen. Als u ons zo snel mogelijk een berichtje stuurt om deze misser te melden, dan  nemen wij dezelfde dag contact met u op.

U wordt gevraagd het verkeerde artikel te retourneren. Na overleg met u kunnen wij
u alsnog het juiste artikel opsturen, of het aankoopbedrag terug storten. De kosten van de retourzending zijn natuurlijk ook voor onze rekening.

4.3 Ik heb een vraag of een klacht

Voor vragen kunt u altijd bij ons terecht. Het eenvoudigst is om een berichtje te sturen via de contactknop aan de rechterkant van de pagina, maar een mail sturen naar antema@hotmail.nl kan natuurlijk ook. Wij zullen binnen 24 uur reageren. Ook als wij onverhoopt nog niet een direct antwoord op uw vraag zouden hebben.

Wij doen ons best om uw bestelling zo goed mogelijk en zo snel mogelijk te verzenden.
Mocht er onverhoopt toch een probleem zijn met een product, of met de bezorging ervan,
neemt u dan ook a.u.b. contact met ons op.


5 Maten en kleuren
5.1 Ik heb een ring gezien,maar wil graag een andere maat,kan dat?
Ja, dat is vaak wel mogelijk. Als u ons een bericht stuurt met het artikelnr en de maat die u zoekt,
dan kijken wij wat er mogelijk is.
5.2 Ik heb een mooi sieraad gezien, maar wil graag een andere kleur,kan dat?
Ja, dat is soms mogelijk. Als u ons een bericht stuurt met het artikelnr. en de kleur die u zoekt, dan kijken wij wat er mogelijk is.
5.3 Hoe weet ik welke maat ring ik heb?
Het eenvoudigt is om een ring die u goed past op een centimeter te leggen.
Het aantal mm aan de binnenzijde van de ring is de maat die de ring heeft.


5.4 Hoe bepaal ik welke maat armband mij past?
Leg een centimeter rond de pols, en doe hem vervolgens ongeveer 1 cm losser.
Als dit comfortabel aanvoelt, is dit de maat die u kunt bestellen.

Bij de armbanden van Antonio Ben Chimol, die 3 maal rond de pols wordt gewikkeld,
deelt u de lengte van de armband door 3, het aantal cm wat het dichtst in de buurt komt
van wat u heeft gemeten rond uw pols, die armband is dan de maat die u kunt bestellen.

Bv polsomtrek+1cm is 18 cm. Maat M heeft als lengte 56 cm. Gedeeld door 3 is 18,6 cm.
Dit is dan de juiste maat. Neem de armband liever een klein beetje ruimer, als te strak,
dat draagt niet prettig.


5.5 Hoe kies ik kleuren bij Giovanni's design?
Bij de sieraden die gemaakt zijn met 1 kleur, kiest u de kleur van uw keuze in het daarvoor bestemde keuzevakje.

Bij de sieraden gemaakt van meer kleuren, kiest u in het keuzevak eerst de ene kleur,
vervolgens scrolt u door naar de volgende kleurkeuze, u houdt de ctrl toets vast en selecteert de volgende kleur.
5.6 Hoe lang zijn de kettingen?
De kettingen van Tjongejonge hebben een lengte van 46 cm, TJ 002 is 65 cm.

De kettingen van Giovanni's design zijn standaard 46 cm, maar kunnen op elke gewenste lengte worden gemaakt. U kunt dit aangeven in het vak mededeling bij de bestelling.
6 Voorraad
6.1 Ik wil een artikel bestellen wat niet op voorraad is.
Vaak is er een nieuwe bestelling onderweg.
U kunt dan wachten tot de voorraad weer is opgehoogd, en het artikel dan bestellen.
Of wij kunnen het artikel voor u reserveren, zodat u zeker weet dat niemand u voor is. Stuur als u een artikel wilt reserveren een bericht naar ons en wij zullen het artikel voor u apart houden.
Als de bestelling binnen is nemen wij contact met u op over de verdere afwikkeling.
6.2 Ik wil meer bestellen dan er op voorraad is, is dat mogelijk?
Als u ons een mail stuurt met het betreffende artikelnr. en hoeveel u er wilt bestellen.
Dan kunnen we kijken wat we kunnen doen om u het juiste aantal te bezorgen.
6.3 Ik wil een artikel wat in bestelling is.Hoe lang gaat dat duren?
Dat hangt af van de leverancier, en of het uit het buitenland of Nederland komt.
Stuur een mailtje met het betreffende artikelnr. en wij geven u een indicatie hoelang het gaat duren.
6.4 Ik wil graag een speciaal artikel bestellen, wat alleen op verzoek kan.
Stuur een mailtje met daarin een zo duidelijk mogelijke omschrijving van het artikel wat u zoekt, merk,omschrijving van de fabrikant, en liefst ook een foto. Wij kijken dan of we het artikel kunnen bestellen, en geven vooraf een prijsopgave. U kunt daarna beslissen of u het wilt bestellen.
7 Zelf artikelen zien
7.1 Ik wil graag zelf de artikelen zien, voordat ik bestel, kan dat?

Ja, dat kan. U kunt een afspraak maken om bij ons te komen kijken. U kunt dan vrijblijvend
de artikelen van uw keuze zien, proberen en eventueel kopen. Dit wordt door vele klanten al als zeer prettig ervaren.


8 Verkleuren artikel
8.1 Hoe voorkom ik dat een artikel verkleurt ?
Soms verkleuren ( niet zilveren ) artikelen, en worden bv. groen. Dit kan komen door vocht, transpiratie, bodylotion of parfum, zeep, maar ook door chloor of andere chemische middelen. Ga dus niet douchen met een halssieraad om, of doe uw armband af als u de handen wast. Bodylotion en parfum een half uurtje aanbrengen voordat het sieraad om gaat.
Verkleurt een artikel toch, al heeft u alle bovenstaande adviezen opgevolgd, dan ligt
het naar alle waarschijnlijkheid aan de samenstelling van uw huid.

Heeft u vaker last van het verkleuren van een artikel,dan wil een dun laagje transparante nagellak
ook weleens helpen.

Zilver verkleurt als het niet gedragen wordt, door blootstelling aan de lucht. Met een zilverdoekje
maakt u het geheel weer mooi glanzend.

Edelstaal verkleurt niet, en blijft de oorspronkelijke kleur behouden, net als een sieraad van aluminium.
9 Veiligheid
9.1 Worden mijn gegevens beveiligd?

Ja, uw gegevens zijn veilig bij ons.

Onze webwinkel is beveiligd volgens de 256 bit SSL standaard. Een SSL-verbinding is een gecodeerde verbinding tussen de server en bezoekers. Deze SSL-verbinding kunt u eenvoudig herkennen aan de https:// in de URL. Op pagina's waar gegevens beschermd moeten worden, zoals in de checkout, zullen klanten naar https://antema.webshopapp.com worden geleid. Dit is een beveiligde omgeving.

Alle data-uitwisseling tussen onze webwinkel en de database is versleuteld. Persoonsgegevens, betaalgegevens en alle andere privégegevens van klanten worden versleuteld verzonden of opgeslagen.

Kijkt u ook op onze pagina over privacy

Neem contact op
* Velden nodig om u zo goed mogelijk te helpen.